четверг, 28 января 2016 г.

Музичні сторінки Зими


Інтегроване  заняття 
З  музичного  виховання  та  ознайомлення  з оточуючим  у  середній  групі .
Музичний  керівник  :  Кандибка  Л.О.
Програмове  завдання з  музичного  виховання :
·  продовжувати  вчити  дітей  уважно  слухати  музику , емоційно проникнути ся  музикою ,
·  заохочувати  розповідати про  музику  ( темп , динаміка , характер музики) ,
·  розвивати  музичну пам'ять , заохочуючи  дітей впізнавати  пісню  за  мелодією
·  закріплювати  уміння  співати  природнім , ненапруженим  голосом , чисто  інтонувати  мелодію ,
·  формувати  уміння  рухатись  ритмічно , злагоджено із  музикою ( починати  рух  одразу  після  вступу )
·  розвивати  дитячі  творчі  прояви  у  інсценуванні  пісні та  відображенні  музики  у  русі .
Програмове  завдання  по   ознайомленню  з  навколишнім світом :
-         формувати  уявлення  дитини  про  взаємозв’язок  речовини  в  природі
Репертуар :  слухання – «Вальс» музика  С. Майкапара
                      Співи – «Ладки , ладусі» українська  народна  співаночка
-         «Жили у  бабусі»  українська  народна  пісня
-         «Мамочка , мамочка , мы  тебе  поможем»
Музично – ритмічні  рухи  : «Таночок  сніжинок»  муз .В. Моцарта
Рухи  - імітація «сніжинок» ,  «струмочка» під  українські  народні  мелодії «Посадила  огірочки» , «Ой  коли  б  той  вечір»  .
Хід  заняття :
- Добрий  день   , діти !  Сьогодні  ми з  вами  будемо  слухати  мелодію  зими . Та  одразу  скажіть  мені  ,  будь  ласка ,  чим  відрізняється  зима  від  інших  пор  року ?
Діти  відповідають : тим  .  що  холодно , лежить  сніг .
Музичний  керівник :  Сніг – це  багато  малесеньких  сніжинок . Подивіться  у  віконечко , як  повільно  вони  падають , легко ,  майже  танцюючи . Послухайте  ,  будь  ласка .
♫ слухання  «Вальс»  С. Майкапара
Музичний  керівник : Музика  сніжинок  легка , повільна , весела , прозора  як  і  самі  сніжинки . Діти ,  хочете  послухати  ще  раз ? ( слухаємо музику  ще раз )
Діти ,  скажіть будь  ласка ,  яка  музика  сніжинок ? ( відповіді  дітей )
Давайте  уявимо  ,  що  ви  малесенькі  сніжиночки і  повільно  кружляєте  у  повітрі , легесенько безшумно   падаєте  на  землю  .
♫ Таночок Сніжинок муз В. Моцарта
Музичний  керівник читає  вірш  Миколи  Вороного  :
Білесенькі  сніжиночки ,
Вродились  ми  з  води ;
Легенькі , як  пушиночки ,
Спустились  ми  сюди .
Ми  хмарою  носилися
Від  подиху  зими
І  весело  крутилися
Метелицею  ми .
Тепер  ми  хочем  спатоньки ,
Як  дітоньки  малі ,
І  линемо  до  матінки –
До  любої  землі .
Вихователь : діти  , як  ви  думаєте  , звідки  беруться  сніжиночки ? З  води  : у  небі крапельки  води  замерзають  і  стають  сніжними  хмарами . Хмарки  стають  важкими  і  опускаються  ближче  до  землі , і  сніжинки  падають  . Ми  не  можемо  утворити  сніжинки  ,  бо  ми теплі  , а  ось  із  снігу  водичку  можемо  зробити .  ( вноситься    сніг )
1.     Порівняння  снігу  і  води .
2.     Зігрівання  снігу  у  долоньках  своїм  диханням .
Музичний  керівник  :  давайте  і ми  з  вами  за  допомогою своїх  рухів  перетворимося із  сніжиночок  у  водичку .
♫ музично – ритмічні  рухи   .
-         Сніжиночки  легенько  літають , кружляють  і опускаються  на  землю ( українська  народна  мелодія  «Посадила  огірочки»
-         Сонечко  пригріло  і  сніжиночки  розтанули  взялися  за  ручки  і  потекли  повільним  струмочком маленькими  кроками  ( українська  народна  мелодія «Ой  коли б  той  вечір» )
♫ Співи . українська  народна  співаночка «Ладки  , ладусі»
-         Сьогодні  долоньки  нам  дуже  допомогли ,  давайте  про них  заспіваємо  тихенько і  повільно  пісеньку .
-         Дуже  гарно ми  проспівали  , а тепер   ми  заспіваємо  голосніше  та  веселіше  .
Українська  народна  пісенька  «Жили  у  бабусі»
- Бабусі   вас  дуже  люблять ,  завжди  пригощають  смачненьким  . А  чи  ви  їх  любите ? Тоді  заспіваємо  старанно  , не  викрикуючи  пісеньку .
- Ми  дуже  добре  з вами  проспівали пісню  ,  а  давайте  тепер  її  і  покажемо  . ( інсценівка пісні )
«Мамочка , мамочка , мы  тебе  поможем»
- Любі  діти  , а чи впізнаєте  ви  за  мелодією  про  кого  ж  ця пісенька ? 
(  діти  впізнають  пісню  за  вступом  та  мелодією куплета  , співають  її  )
Музичний керівник : Малята ,  вам  сподобалося  наше  заняття ? Тоді  намалюйте  у  групі  малюнки  де були  б  сніг , сніжиночки , дерева  вкриті  снігом )

Заняття  продовжується  у  групі  малюванням .

Комментариев нет:

Отправить комментарий